T.C. İÇİŞLERİ BAKANLIĞI
WEB SİTESİ GİZLİLİK VE ÇEREZ POLİTİKASI
Web sitemizi ziyaret edenlerin kişisel verilerini 6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu uyarınca işlemekte ve gizliliğini korumaktayız. Bu Web Sitesi Gizlilik ve Çerez Politikası ile ziyaretçilerin kişisel verilerinin işlenmesi, çerez politikası ve internet sitesi gizlilik ilkeleri belirlenmektedir.
Çerezler (cookies), küçük bilgileri saklayan küçük metin dosyalarıdır. Çerezler, ziyaret ettiğiniz internet siteleri tarafından, tarayıcılar aracılığıyla cihazınıza veya ağ sunucusuna depolanır. İnternet sitesi tarayıcınıza yüklendiğinde çerezler cihazınızda saklanır. Çerezler, internet sitesinin düzgün çalışmasını, daha güvenli hale getirilmesini, daha iyi kullanıcı deneyimi sunmasını sağlar. Oturum ve yerel depolama alanları da çerezlerle aynı amaç için kullanılır. İnternet sitemizde çerez bulunmamakta, oturum ve yerel depolama alanları çalışmaktadır.
Web sitemizin ziyaretçiler tarafından en verimli şekilde faydalanılması için çerezler kullanılmaktadır. Çerezler tercih edilmemesi halinde tarayıcı ayarlarından silinebilir ya da engellenebilir. Ancak bu web sitemizin performansını olumsuz etkileyebilir. Ziyaretçi tarayıcıdan çerez ayarlarını değiştirmediği sürece bu sitede çerez kullanımını kabul ettiği varsayılır.
Web sitemizi ziyaret etmeniz dolayısıyla elde edilen kişisel verileriniz aşağıda sıralanan amaçlarla T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından Kanun’un 5. ve 6. maddelerine uygun olarak işlenmektedir:
Web sitemizi ziyaret etmeniz dolayısıyla elde edilen kişisel verileriniz, kişisel verilerinizin işlenme amaçları doğrultusunda, iş ortaklarımıza, tedarikçilerimize kanunen yetkili kamu kurumlarına ve özel kişilere Kanun’un 8. ve 9. maddelerinde belirtilen kişisel veri işleme şartları ve amaçları kapsamında aktarılabilmektedir.
Çerezler, ziyaret edilen internet siteleri tarafından tarayıcılar aracılığıyla cihaza veya ağ sunucusuna depolanan küçük metin dosyalarıdır. Web sitemiz ziyaret edildiğinde, kişisel verilerin saklanması için herhangi bir çerez kullanılmamaktadır.
Web sitemiz birinci ve üçüncü taraf çerezleri kullanır. Birinci taraf çerezleri çoğunlukla web sitesinin doğru şekilde çalışması için gereklidir, kişisel verilerinizi tutmazlar. Üçüncü taraf çerezleri, web sitemizin performansını, etkileşimini, güvenliğini, reklamları ve sonucunda daha iyi bir hizmet sunmak için kullanılır. Kullanıcı deneyimi ve web sitemizle gelecekteki etkileşimleri hızlandırmaya yardımcı olur. Bu kapsamda çerezler;
İşlevsel: Bunlar, web sitemizdeki bazı önemli olmayan işlevlere yardımcı olan çerezlerdir. Bu işlevler arasında videolar gibi içerik yerleştirme veya web sitesindeki içerikleri sosyal medya platformlarında paylaşma yer alır.
Oturum Çerezleri (Session Cookies) |
Oturum çerezleri ziyaretçilerimizin web sitemizi ziyaretleri süresince kullanılan, tarayıcı kapatıldıktan sonra silinen geçici çerezlerdir. Amacı ziyaretiniz süresince İnternet Sitesinin düzgün bir biçimde çalışmasının teminini sağlamaktır. |
Web sitemizde çerez kullanılmasının başlıca amaçları aşağıda sıralanmaktadır:
Farklı tarayıcılar web siteleri tarafından kullanılan çerezleri engellemek ve silmek için farklı yöntemler sunar. Çerezleri engellemek / silmek için tarayıcı ayarları değiştirilmelidir. Tanımlama bilgilerinin nasıl yönetileceği ve silineceği hakkında daha fazla bilgi edinmek için www.allaboutcookies.org adresi ziyaret edilebilir. Ziyaretçi, tarayıcı ayarlarını değiştirerek çerezlere ilişkin tercihlerini kişiselleştirme imkânına sahiptir.
Kanunun ilgili kişinin haklarını düzenleyen 11 inci maddesi kapsamındaki talepleri, Politika’da düzenlendiği şekilde, ayrıntısını Bakanlığımıza ileterek yapabilir. Talebin niteliğine göre en kısa sürede ve en geç otuz gün içinde başvuruları ücretsiz olarak sonuçlandırılır; ancak işlemin ayrıca bir maliyet gerektirmesi halinde Kişisel Verileri Koruma Kurulu tarafından belirlenecek tarifeye göre ücret talep edilebilir.
Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma Vakfı Müdürlüğüne Alınacak Olan İki(2) Büro Görevlisi Başvuruları ile İlgili Duyuru;
19.10.2020-26.10.2020 tarihleri arasında Sosyal Yardımlar Genel Müdürlüğü Web Sitesinden yapılan başvurular iptal edilmiştir.
Yeni ilan metni aşağıda olup başvuru tarihleri 21.10.2020-30.10.2020 tarihleri arasındadır. Başvurular Sosyal Yardımlar Genel Müdürlüğü Web Sitesi https://appext.aile.gov.tr/vakifilan/giris.aspx adresinden online olarak yapılacaktır.
KURUM BİLGİLERİ |
|
Kurum Adı/Unvanı: NİKSAR İLÇE SOSYAL YARDIMLAŞMA VE DAYANIŞMA VAKFI |
|
Adresi: Bengiler Mah. Cahit Kulebi Cad.No:1 Niksar Kaymakamlığı Binası Niksar Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma Vakfı |
|
Telefonu: 03565271089 |
Faks no:03565279687 |
TALEP/BAŞVURU BİLGİLERİ |
|
Meslek Adı: Büro Görevlisi |
Açık İş Sayısı:2 |
Niteliği (Geçici/Daimi):Daimi |
Deneme Süresi:2 aydır |
Başvuru Tarihleri:21/10/2020-30/10/2020 17:00’e kadar |
|
Niksar İlçesi Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma Vakfı Mütevelli Heyetinin 21.10.2020 tarih ve 2020/110-11 sayılı kararı ile Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma Teşvik Fonu Kurulu’nun 16.02.2012 tarih ve 2012/1 sayılı kararı ile yürürlüğe konulan ; 11.12.2014 tarih 2014/7 sayılı ve 18.08.2015 tarih 2015/5 sayılı Fon Kurulu Kararlarında yapılan düzenlemeler çerçevesinde “ Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma Vakıfları Personelinin Norm Kadro Standartları, İş tanımları, Nitelikleri, Özlük Hakları ve Çalışma Şartlarına ilişkin Esaslar” ve 4857 sayılı iş kanununa tabi şekilde 2 adet Büro Görevlisi istihdam edilecektir Aşağıda belirlenen şartları taşıyan adayların, Sosyal Yardımlar Genel Müdürlüğü internet sitesi üzerinden https://appext.aile.gov.tr/vakifilan/giris.aspx adresinden online olarak müracaat etmeleri gerekmektedir. Müracaat süresi 21.10.2020 – 30.10.2020 tarihleri arasıdır. Başvuruda bulunan adaylar, KPSS P3 puanı yüksek olandan başlayarak Bakanlık havuz sistemine düşecek olup mülakata çağırılmayı hak kazanacaklardır. Mülakata çağrılmayı hak eden adaylar, istenilen evrakları Niksar Hükümet Binası Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma Vakfı Başkanlığı Giriş Kat Niksar/TOKAT 60600 adresine 04.11.2020-06.11.2020 tarihleri arasında saat 17:00 mesai bitimine kadar teslim edeceklerdir.
|
|
İrtibat Kişisi: Nagihan ARSLAN |
Unvanı: Vakıf Müdürü |
Telefonu: 03565271089 |
E-posta:Tokat.Niksar@sydv.org.tr |
GÖRÜŞME/MÜLAKAT BİLGİLERİ |
|
1-Başvuru sonucunda atanmaya hak kazananların listesi Niksar Kaymakamlığı Resmi Web Sitesinde http://www.niksar.gov.tr/) adresinde ilan edilecektir. Bu ilan tebliğ mahiyetinde olacağından ayrıca tebligat yapılmayacaktır. Atanmaya hak kazanan adayların sonuçlarının ilan edilmesinden 7 gün içerisinde istenilen belgeleri tamamlayarak, Niksar Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma Vakfı Müdürlüğüne şahsen teslim etmeleri gerekmektedir. Bu süre içerisinde belgeleri tamamlayarak teslim etmeyen adaylar haklarını kaybederler. 2-Vakfımız mülakat sonucunda personel alıp almamakta serbesttir. |
|
ÇALIŞMA ŞARTLARI |
|
Çalışma Adresi: Niksar İlçe Merkezi Mahalleri ve köyleri |
|
Çalışma Süresi: Belirsiz Süreli(Daimi Personel) |
Çalışma Saatleri:45 saat |
MÜRACAAT KOŞULLARI |
|
GENEL ŞARTLAR 1) Türkiye Cumhuriyeti vatandaşı olmak, 2) Medeni haklarını kullanma ehliyetine sahip olmak, 3) Başvuru tarihinin son günü itibariyle 18 yaşını bitirmiş olmak ve 35 yaşını doldurmamış olmak, 4) Erkek adaylar için Askerlik görevini yapmış veya muaf olmak ya da askerlikle ilişkisi bulunmamak 5) Kamu haklarından mahrum bulunmamak, 6) Türk Ceza Kanununun 53 üncü maddesinde belirtilen süreler geçmiş olsa bile; kasten işlenen bir suçtan dolayı bir yıl veya daha fazla süreyle hapis cezasına ya da affa uğramış olsa bile devletin güvenliğine karşı suçlar, Anayasal düzene ve bu düzenin işleyişine karşı suçlar, zimmet, irtikâp, rüşvet, hırsızlık, dolandırıcılık, sahtecilik, güveni kötüye kullanma, hileli iflas, ihaleye fesat karıştırma, edimin ifasına fesat karıştırma, suçtan kaynaklanan malvarlığı değerlerini aklama veya kaçakçılık suçlarından mahkûm olmamak. 7) 657 sayılı Devlet memurları Kanununun 48.maddesinde sayılan genel ve özel şartlara sahip olmak, 8) Görevini devamlı yapmasına engel olabilecek vücut veya akıl hastalığı veya vücut sağlığı ile ilgili özrü bulunmamak. 9) Adli sicil kaydı bulunmamak. 10) Görevin özelliğine göre eğitim, yaş, tecrübe gibi özel şartları taşımak. ÖZEL ŞARTLAR 1) 4 Yıllık Yükseköğretim Kurumlarının Sosyoloji, Psikoloji, Sosyal Hizmetler, İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi, Hukuk, Siyasal Bilgiler ve İletişim Fakültesi bölümlerinden birinden mezun olarak lisans diplomasına sahip olmak, 2) 21.10.2020 Mütevelli Heyet Karar tarihi itibariyle geçerli olan ve bu tarihten sonra açıklanan sınav sonuç belgeleri içinse başvuru tarihinin son günü mesai bitimine kadar muteber olan KPSS P3 türünden en az 60 puan almış olmak 3) Sosyal iletişim becerisine sahip olmak. 4) Askerlik görevini yapmış veya muaf olmak ya da askerlikle ilişkisi bulunmamak 5) Son başvuru tarihinden önce Niksar İlçe sınırları içerisinde 6 ay ikamet ediyor olmak 6)Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma Vakfı Başkanlığında genel olarak kullanılan Word ve Excel bilgisayar programını kullanıyor olmak |
|
|
|
BAŞVURU İÇİN GEREKLİ BELGELER |
|
. Adaylar tarafından online olarak yapılan başvuru “Ön Başvuru” niteliğindedir. MÜLAKATA GİRMEYE HAK KAZANANLARDAN AŞĞIDAKİ BELGELER İSTENECEKTİR. 1) Başvuru dilekçesi (Özgeçmiş, ikamet adresi ve iletişim bilgileri yazılı olarak dilekçede yer alacaktır.) 2) Diploma veya geçici mezuniyet belgesinin sureti, 3) Önlü arkalı Nüfus cüzdanı fotokopisi 4) 21.10.2020 Mütevelli Heyet Karar tarihi itibariyle geçerli olan ve bu tarihten sonra açıklanan sınav sonuç belgeleri için ise, başvuru tarihinin son günü mesai bitimine kadar muteber olan KPSS P3 belgesi 5) 2 adet vesikalık fotoğraf, 6) Adli Sicil Belgesi 7) İkametgah Belgesi 8) Askerlik görevini yaptığına veya muaf olduğuna dair belge Bu evrakları teslim etmeyen ya da eksik evrakı bulunan adayların başvuruları geçersiz olacaktır. Evrak teslim tarihi 04.11.2020 tarihinde başlayıp 06.11.2020 tarihinde saat 17:00 mesai bitiminde sona erecektir. Postadan kaynaklanan gecikmelerden dolayı son başvuru tarihinden sonra ulaşan başvuru belgeleri işleme konulmaz. Vakıfça belirlenen şartlara uygunluğa göre Kamu Personel Seçme Sınavında KPSS P3 türünde almış oldukları puanlar itibariyle sıralanarak, en yüksek puanlı alınacak personel sayısının 5 (beş) katı aday mülakata çağırılarak alınacak kişiler belirlenecektir. IV-SINAVI KAZANANLARDAN İSTENECEK BELGELER 1) Sağlık kurulu raporu, (Kazananlardan istenecektir.) V- SINAVA BAŞVURU VE SINAVA İLİŞKİN BİLGİLER 1- Sınava Başvurular https://appext.aile.gov.tr/vakifilan/giris.aspx adresinden elektronik ortamda 21.10.2020 – 30.10.2020 tarihleri arasında müracaat edeceklerdir. 2- https://appext.aile.gov.tr/vakifilan/giris.aspx elektronik adresinde, başvuruda bulunan adaylar arasından KPSS P3 puan türünden istihdam edilecek personel sayısının 5 (beş) katına giren sayıda adaylar mülakata çağrılacaktır. 3-Mülakata çağrılan adaylar yukarıda sayılan belgelerin aslını evrak teslim süresi içerisinde Niksar Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma Vakfı Bürosuna teslim edeceklerdir. 4-Mülakat sınavı daha sonra belirtilecek tarih, saat ve yerde oluşturulan komisyon tarafından gerçekleştirilecektir. 5- Mülakat sınavında; kendini ifade, sosyal diyalog, iletişim becerisi, bilgisayar kullanma becerisi, görev konusu ve yakın alanlardaki genel kültür ve kavrama becerileri ile ilgili bilgisi kriterleri gözetilerek puanlama yapılacaktır. . 6- İşe alınacak personele Fon Kurulunun 16/02/2012 tarihli ve 2012/01 sayılı Kararının 10 uncu maddesiyle, Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma Vakıfları Personelinin Norm Kadro Standartları, Nitelikleri, Özlük Hakları ve Çalışma Şartlarına İlişkin Esasların eki EK- ( I ) sayılı cetvelde belirlenen ücret verilecektir.
|
KAMUOYUNA İLANEN DUYURULUR